ΑΠΟΣΤΟΛΗ & ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. O αριθμός παραγγελίας σας είναι 71243. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:

Σκοπεύοντας στην καλύτερη, οικονομικότερη και ασφαλέστερη παράδοση των προϊόντων σας σε όλη την Ελλάδα, έχουμε επιλέξει η αποστολή να γίνεται με Πρακτορείο Μεταφορών (Οδική Μεταφορά).

Το κόστος μεταφοράς εξαρτάται από τις διαστάσεις, το βάρος & την περιοχή παράδοσης της παραγγελίας σας.  Οι ημέρες και ώρες παράδοσης εντός Αθηνών είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00πμ – 17:00μμ. Για την υπόλοιπη Ελλάδα ισχύουν οι ώρες παράδοσης της εκάστοτε Μεταφορικής Εταιρείας.

Στις περιπτώσεις απομακρυσμένων περιοχών, η παράδοση ενδέχεται να γίνει στην πλησιέστερη αποθήκη του πρακτορείου μεταφορών, στο κέντρο του νομού.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία ή courier της προτίμησης σας, τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη και πληρώνονται κατά την παραλαβή των προϊόντων, στην εκάστοτε μεταφορική.

Σε περίπτωση που το δέμα είναι μικρό, η αποστολή ενδέχεται να γίνει με Courier. Για δυσπρόσιτες περιοχές, η παράδοση θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης είτε με επιπλέον χρέωση, είτε με παραλαβή από το κοντινότερο κατάστημα της εκάστοτε Courier.

  1. Εκτίμηση Χρόνου Αποστολής
    • Σε όλα τα προϊόντα μας αναγράφεται ο εκτιμώμενος χρόνος αποστολής, ο οποίος ενδέχεται να αλλάξει, ανάλογα πάντα με την διαθεσιμότητα του κάθε προϊόντος. Στην περίπτωση που έχετε προχωρήσει την παραγγελία σας και στην πορεία αλλάξει ο χρόνος αποστολής, θα σας ενημερώσουμε εγκαίρως.
  2. Χρόνος Αποστολής
    • Τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα αποστέλλονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Τα προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα αποστέλλονται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες.
    • Τα προϊόντα τα οποία είναι «κατόπιν παραγγελίας» θα σας καλέσουμε ώστε να σας ενημερώσουμε για τον χρόνο παράδοσης.
    • Σε περίπτωση που η παραγγελία σας πρόκειται να καθυστερήσει σε σχέση με τον χρόνο εκτίμησης, θα ενημερωθείτε εγκαίρως από έναν εκπρόσωπο της εταιρίας μας.
    • Επίσης, δεν ευθυνόμαστε για καθυστέρηση παραδόσεων που αφορούν δύσβατες περιοχές ή καιρικά φαινόμενα που ενδεχομένως επηρεάζουν τις μεταφορικές με τις οποίες συνεργαζόμαστε.

Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  1. Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας
    • Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών εγχώριων και διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  2. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο
    • Ανάμεσα στα χιλιάδες προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή, εκπρόσωπος από το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  3. Ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες
    • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, δύναται να επηρεαστεί η μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
  4. Αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας
    • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει στην περιοχή μελών δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση.
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 22210 28937 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.
  • Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 22210 28937 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς.
  • Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 22210 28937 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Ωστόσο, η κατάσταση (status) της παραγγελίας δεν θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού σας.

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Η παραγγελία σας θα παραδοθεί μέσω των συνεργαζόμενων πρακτορείων μεταφοράς της Homelicious.gr, μέχρι την διεύθυνση παράδοσης (στο πεζοδρόμιο).

*Στις περιπτώσεις απομακρυσμένων περιοχών, η παράδοση ενδέχεται να γίνει στην πλησιέστερη αποθήκη του πρακτορείου μεταφορών, στο κέντρο του νομού.

Σε περίπτωση που το δέμα είναι μικρό, η αποστολή ενδέχεται να γίνει με Courier. Για δυσπρόσιτες περιοχές, η παράδοση θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης είτε με επιπλέον χρέωση, είτε με παραλαβή από το κοντινότερο κατάστημα της εκάστοτε Courier.

Η παραγγελία σας θα παραδοθεί από εμάς στο Πρακτορείο Μεταφορών που θα μας υποδείξετε στην Αθήνα. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι να συμπληρώσετε τα απαραίτητα πεδία, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας:
α) Όνομα Πρακτορείου
β) Τηλέφωνο Πρακτορείου

Τα έξοδα που αναγράφονται, αφορούν την μεταφορά από εμάς έως την αποθήκη του πρακτορείου μεταφορών στην Αθήνα.

Το κόστος μεταφοράς από το πρακτορείο που έχετε ορίσει μέχρι την διεύθυνση παράδοσης, επιβαρύνει εσάς και πληρώνεται κατά την παραλαβή των προϊόντων, στο εκάστοτε πρακτορείο.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε η αποστολή της παραγγελίας σας να γίνει με Courier της επιλογής σας, τα έξοδα επιβαρύνουν εσάς και θα πληρωθούν κατά την παραλαβή των προϊόντων στην εκάστοτε Courier – Ταχυμεταφορά.

*H Homelicious.gr είναι σαφές ότι δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν υπέρογκες χρεώσεις.

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα της Χαλκίδας, εργάσιμες ημέρες και ώρες του καταστήματος.

Μόλις ετοιμαστεί η παραγγελία σας, θα σας ενημερώσουμε για την παραλαβή της.

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, κάποιος εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει για να συζητήσετε τους πιθανούς τρόπους αποστολής στην χώρα που επιθυμείτε να γίνει η παράδοση.

Στην περίπτωση αυτή, ο τρόπος αποστολής θα εξαρτηθεί από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής και τον όγκο της παραγγελίας σας.

Για αποστολές στις χώρες Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο χρόνος παράδοσης διαφέρει συγκριτικά με τις αποστολές Ελλάδας και θα ενημερωθείτε σχετικά πριν την αποστολή.

Στην περίπτωση που ο όγκος των προϊόντων της παραγγελίας σας είναι μεγάλος, μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα σας καλέσει κάποιος εκπρόσωπός μας, έτσι ώστε να σας προτείνει την καλύτερη επιλογή αποστολής.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε.

Παρακάτω σας αναφέρουμε τους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρίας μας.

EUROBANK
Λογαριασμός: 0026.0213.54.0200687512
IBAN: GR54 0260 2130 0005 4020 0687 512
SWIFT/BIC: EFGBGRAA

ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Λογαριασμός: 5154 083101 046
IBAN: GR08 0172 1540 0051 5408 3101 046
SWIFT/BIC: PIRBGRAA

ALPHA BANK
Λογαριασμός: 200 00 2002 022318
ΙΒΑΝ: GR95 0140 2000 2000 0200 2022 318
SWIFT/BIC: CRBAGRAA

ΕΘΝΙΚΗ
Λογαριασμός: 488/00492802
IBAN: GR07 011 0488 0000 0488 0049 2802
SWIFT/BIC: ETHNGRAA

Όλοι οι Τραπεζικοί Λογαριασμοί είναι όψεως με επωνυμία δικαιούχου την ΠΑΝΑΓΙΑΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Στο αιτιολογικό της κατάθεσης θα πρέπει να αναγράφετε την επωνυμία σας.

Όλες οι τραπεζικές μεταφορές θα πρέπει να γίνονται με διαμοιρασμό τραπεζικών εξόδων “OUR”.

Ως ποσό τραπεζικής κατάθεσης θεωρείται πάντα το ακριβές ποσό που τραπεζικά φτάνει στην εταιρία μας και όχι αυτό το οποίο αναγράφεται στην τραπεζική εντολή.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Homelicious δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, Maestro και ψηφιακό πορτοφόλι MasterPass. Μετά το τέλος της παραγγελίας σας θα μεταφερθείτε στο on-line σύστημα της Τράπεζας Eurobank, το οποίο εγγυάται απόλυτα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών και εκεί θα συμπληρώσετε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της και τράπεζα έκδοσης).

Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο που επιδεικνύει την πιστωτική κάρτα και επιθυμεί να πληρώσει με αυτή για εσάς.

Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιείτε να είναι εταιρική. Δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία τη αντίστοιχης εταιρείας. Κατά την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να βρίσκεται επίσης ο κάτοχος της εταιρική πιστωτικής κάρτας, με την κάρτα και την ταυτότητα του.

Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής το PayPal μεταφέρεστε αυτόματα στη σελίδα του PayPal για την πραγματοποίηση της συναλλαγής και εξόφλησης της παραγγελίας. Η PayPal αποτελεί τον πιο γνωστό, ασφαλή και αξιόπιστο διαμεσολαβητή για Online συναλλαγές. Εάν δεν διαθέτετε λογαριασμό PayPal, μπορείτε να εγγραφείτε εδώ, χρησιμοποιώντας την χρεωστική ή την πιστωτική σας κάρτα ή μέσω του τραπεζικού σας λογαριασμού.

Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal αφορούν αποκλειστικά παράδοση στον χώρο του πελάτη και δεν συνδυάζονται με άλλους τρόπους πληρωμής. Για απορίες και πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές μπορείτε να μεταφερθείτε εδώ. Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal διέπονται από τους Όρους & Συνθήκες της υπηρεσίας PayPal. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.